Saksliste og saksdokumenter for årsmøte 2024 i Nesodden kajakklubb

Postet av Styret i NKK den 3. Mar 2024

Styret viser til innkalling til årsmøte 16. februar på e-post til alle medlemmer, på klubbens hjemmeside og i klubbens facebookgruppe.

Årsmøtet holdes tirsdag 19. mars kl. 18:00–20:00 i klubbhuset på den gamle kollektivbrygga på Nesoddtangen – Tangenveien 7.

-    Saksliste

-    Styrets forslag til forretningsorden

-    Årsmelding 2023

-    Balanse

-    Årsresultat 2023 og budsjett 2024

-    Kontrollkomitéens beretning

-    Styrets økonomiske beretning for 2023

-    Innkommet forslag: Skilt til åpen dag og lignende (reklamemateriell)

-    Styrets forslag til årskontingent, kurspriser, godtgjørelse til styret m.m.

-    Valgkomiteens innstilling

-    Styrets innstilling til valgkomité

Årsmøte 2024 i Nesodden kajakklubb

Postet av Styret i NKK den 16. Feb 2024

Tid: Tirsdag 19. mars kl. 18

Sted: Klubbhuset (2. etasje) på Nesoddtangen gamle kolletktivbrygge, Tangenveien 7

Saker til årsmøtet

Saker som et medlem ønsker behandlet på årsmøtet, må sendes senest 5. mars til leder@nesoddenkajakklubb.no. Bruk vedlagte mal for forslag til årsmøtet.

Saksliste og saksdokumenter

Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet på klubbens nettside nesoddenkajakklubb.no.

For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Nesodden kajakklubb i minst én måned, fylle minst 15 år i det kalenderåret årsmøtet avholdes, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Nesodden kajakklubb. Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.

For mer informasjon om årsmøte samt regler om stemmerett, valgbarhet, forslagsrett mv., se Nesodden kajakklubbs lov. Ved spørsmål som gjelder årsmøtet, kan du ta kontakt på e-post til leder@nesoddenkajakklubb.no.

Velkommen til årsmøte!

Vennlig hilsen

Styret i Nesodden kajakklubb

Vedlegg:

Mal for forslag til årsmøtet

Forslag til årsmøte i Nesodden kajakklubb 2024

Fra:

[navn på forslagsstiller]

Tittel på forslag:

[skriv inn en kort, beskrivende tittel]

Forslag:

[Her skal forslaget skrives nøyaktig i den ordlyd det ønskes vedtatt. Begrunnelsen for forslaget skal fremgå i begrunnelsen under.]

Begrunnelse:

[Her skal forslagsstillers begrunnelse for å fremme forslaget presenteres.]

(kopier oppsettet for hvordan du skriver forslag til årsmøtet, og lim det inn i en e-post eller en tekstbehandler - fyll ut og send inn)

Årsmøteprotokoll og vedtatt budsjett

Postet av Styret i NKK den 31. Mar 2023

Hvordan gikk årsmøtet? Hva ble vedtatt? Ble budsjettet vedtatt uten endringer?

Les Årsmøteprotokoll og vedtatt budsjett, så får du svar.

Foto: Stein Johnsen (håper det er greit at jeg bruker bildet ditt Stein)

Saksliste og saksdokumenter for årsmøte i Nesodden kajakklubb 2023

Postet av Styret i NKK den 26. Feb 2023

Styret viser til innkalling til årsmøte 28. januar på e-post til alle medlemmer, på klubbens hjemmeside og i klubbens facebookgruppe.

Årsmøtet holdes tirsdag 7. mars kl. 18:00–20:00 i klubbhuset på den gamle kollektivbrygga på Nesoddtangen – Tangenveien 7.

-    Saksliste

-    Styrets forslag til forretningsorden

-    Årsmelding 2022

-    Balanse

-    Årsresultat

Budsjett

-    Kontrollkomitéens beretning

-    Styrets økonomiske beretning

-    Innkommet forslag: Turbudsjett / retningslinjer om hva som er greit å få dekket

-    Valgkomiteens innstilling

-    Styrets innstilling til valgkomité

Årsmøte i Nesodden kajakklubb 2023

Postet av Styret i NKK den 28. Jan 2023

Tid: tirsdag 7. mars kl. 18–20

Sted: Klubbhuset på den gamle Kollketivbrygga på Nesoddtangen (2. etasje)

Saksliste og saksdokumenter vil bli publisert her på vår hjemmeside senest 28. februar.

Har du en eller flere saker du ønsker skal bli behandlet på årsmøtet, så gjør du følgende:

I en e-post til styret@nesoddenkajakklubb.no beskriver du kort hva forslaget går ut på, under tittelen "Forslag", og så gir du  en begrunnelse for forslaget, under tittelen "Begrunnelse". Gi også selve forslaget en kort tittel og skriv hvem som er forslagsstiller. Forslag som skal behandles på årsmøtet må være mottatt av styret på e-post senest 21. februar.

Valg

På årsmøtet skal vi velge styre som består av 6 medlemmer og ett varamedlem. På årsmøtet velges leder og nestleder. De andre styrevervene fordeler styret selv etter årsmøtet. På årsmøtet i 2022 ble Astrid Bodin og Øystein Krüger valgt for to år. I år er det derfor leder, nestleder, to ordinære styremedlemmer og ett varamedlem som er på valg.

Årsmøtet velger også to medlemmer og ett varamedlem til kontrollutvalget.

Har du forslag til kandidater til disse vervene, så send det på e-post til leder av valgkomiteen Arnor Bødtker - arnorsk@gmail.com.

Vi skal også velge valgkomite som består av leder, to ordinære medlemmer og ett varamedlem.

Har du forslag til medlemmer til valgkomiteen, så send det på e-post til styret@nesoddenkajakklubb.no

Forslag til medlemmer av styre og komiteer på være mottatt senest 21. februar.

For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Nesodden kajakklubb i minst én måned, fylle minst 15 år i 2023, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Nesodden kajakklubb. Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.

Velkommen til årsmøte!

styret i Nesodden kajakklubb