Våre ulike medlemskapsalternativer

Vanlig medlemskap

• Vanlig medlemskap for enkeltpersoner koster kr. 500 per år.
  • Du velger "Bli medlem" fra nedtrekksmenyen under menypunktet "Bli medlem".
  • Du fyller inn navn, adresse m.m. og klikker på "Neste" og velger alternativet "Vanlig medlem".

Familiemedlemskap

Familiemedlemskap koster kr. 750 per år.

I denne sammenhengen definerer vi familie som personer som har samme adresse og er i familie.

Du oppretter familiemedlemskap på følgende måte:

• Velg en person i familien som skal være fakuramottaker
  • Fra nedtrekksmenyen "Bli medlem" velger du menypunktet "Bli medlem".
  • Fyll inn navn, adresse m.m. - klikk på "Neste" og velg alternativet "Familiemedlem - Fakturamottaker".
  • I kommentarfeltet skriver du inn: Navnene på de andre medlemmene i familien.

• De andre medlemmene i familien melder seg inn som "Familiemedlem" hver for seg,
  • og betaler ikke noen årskontingent.
  • I kommentarfeltet skriver de inn: Navnet på den som er fakturamottaker i familien.

Alle familiemedlemmene er personlige medlemmer i klubben. For eksempel når dere skal låne kajakk, må hvert enkelt familiemedlem reservere sin egen kajakk.